وحشت صهیونیست‌ها از سخنرانی «نعیم قاسم» به سبک شهید «سیدحسن نصرالله»

رسانه عرب‌زبان به واکاوی سخنرانی روز گذشته معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت و نوشت: اطمینان‌بخشی به پایگاه مقاومت و مهم‌تر از آن تداوم راه شهید «سید حسن نصرالله» بارزترین محور سخنان شیخ «نعیم قاسم» بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)رسانه عرب‌زبان رأی الیوم با اشاره به سخنرانی روز گذشته شیخ نعیم قاسم آورده است: حزب‌الله بر حضور رسانه‌ای مداوم به‌ویژه پس از ترور دبیر کل خود توجه خاصی دارد و نعیم قاسم برای سومین بار پس از ترور سید شهید حسن نصرالله با اطمینان و قوی ظاهر شد. وی از مکانی نامعلوم با پشت زمینه سبزرنگ و پرچم لبنان و پرچم زرد حزب‌الله کنارش، سخنرانی کرد و پیام‌های متعددی را ارسال کرد که بارزترین آن معادله ضربات دردناک به دشمن و اطمینان‌بخشی به پایگاه مقاومت و مهم‌تر از آن تداوم راه سید حسن نصرالله بود.

این رسانه نوشت: نصرالله در سخنرانی حاضر بود و تصویرش در کنار نعیم قاسم بود. این پیامی کوبنده به اشغالگران اسرائیلی است که گمان می‌کردند که ترور نصرالله سبب خواهد شد که حزب‌الله دچار تزلزل شود.

رأی الیوم آورده است: نعیم قاسم در سخنرانی خود بر حق لبنان برای هدف قرار دادن هر منطقه دشمن تاکید کرد. به نظر می‌رسد که موشک‌های مقاومت طی روزهای آتی به سراسر رژیم صهیونیستی خواهد رسید و این خط بطلانی بر ادعای اسرائیل مبنی از نابودی توان موشکی حزب‌الله است. این موضوعی بود که نعیم قاسم بر آن تاکید و اعلام کرد که اسرائیل به دنبال از کار انداختن توان موشکی حزب‌الله بود و نتوانست.

این رسانه نوشت: نعیم قاسم به سبک سید حسن نصرالله، اسرائیلی‌ها را خطاب قرار داد و از روش نصرالله برای ایجاد و تداوم نگرانی در میان اشغالگران استفاده کرد. نعیم قاسم از صلابت حزب‌الله با وجود حملات شدید به آن سخن راند و اعلام کرد که حزب‌الله عافیت میدانی و توان خود را احیا کرده است.

رأی الیوم بیان کرد: نعیم قاسم ضمن اطمینان‌بخشی به پایگاه مردمی مقاومت و اینکه جای همه فرماندهان شهید پر شده و برایآن‌ها جایگزینی قرار داده شده است، از قوی بودن حزب‌الله با وجود ضربات شدید سخن گفت و اوضاع میدانی را نیز گواه آن دانست. وی از پایان مرحله پشتیبانی و شروع معادلات جدید یعنی رویارویی با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

این رسانه نوشت: پس از افزایش انتقادها از حزب‌الله از سوی دشمنانش به سبب حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی، نعیم قاسم مسبب این ویرانی‌ها را رژیم اشغالگر دانست و بر ضرورت همدلی میان لبنانی‌ها تاکید کرد.

رأی الیوم در پایان آورده است: سخنرانی نعیم قاسم در وهله اول بیانگر عافیت رسانه‌ای و سیاسی و در وهله دوم عافیت نظامی از طریق ضربات دردناک است. حزب‌الله با اقتدار نبرد رسانه‌ای را پیش می‌برد و هماهنگی رسانه‌ای، سیاسی و نظامی میان رهبران کنونی آن وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha